Lyckat


Ett lyckat event på Klitterbyn kan sammanfattas med följande ord:

Planering. Printa. Hyrbilsstrul. Lunch. Lunch igen. Klippaklistra. Fjäsk. Förväntan. Gula tröjor. Kaffe. Namn. Choices. Hög energi. Förvirring. Färgkoordinering. Speakers. Ledarskap. Powerpoint. Decisions. Teamwork. Sol. Bada. Kodak moments. Snögubbar. Stekta ägg. Kaos. Låg energi. Irritation. Danska. Rödvin. Potential. Fuldans. Headbanging. Luftgitarr. Efterfest. Huvudvärk. Kaffe. Försening. Turk. Diskussioner. Mat. Blommor. Applåder. Wienerbröd. Tack-å-hej.

Fridolin et MoiFridolin et Moi

Jag är nöjd. Trött. Och har lärt mig hur mycket som helst, trots att jag knappt var med på någon föreläsning. Det kommer hände mycket nu framöver. Jag ska ut ur min comfort zone och satsa på mig själv. Ignorera mina tvivel och våga gå på magkänsla. Våga hoppa, falla, misslyckas. Studsa, resa mig och lyckas. Shit, det kommer bli jobbigt och göra ont, men det är dags för den här tjugosjuåringen att ta sig i kragen och plocka fram tävlingsinstinkterna som i princip aldrig tidigare behövts…

Hoppas att deltagarna har med sig lika mycket energi från det här eventet som jag har, nu kör vi!!!! (fast först ska jag sova lite…..)

Kommentera

