Många bollar


Antar att jag börjar bli stressad; har haft mardrömmar hela natten och inte sovit särskilt bra. Trött som en mullvad idag, men förhoppningsvis kan kaffe och en snabb dusch få bort den känslan.

Veckan bjuder på massor;

– En hel del jobb. Vi går inte in på det mer än så, men jag har ganska mycket på mitt skrivbord denna veckan…

– Toastmasterförberedelser. Herregud, det är bröllop på lördag!

– Sammanfattning av helgen och uppstart av mitt jobb som Communication Officer inom logistikdepartementet på årets happening alla kategorier; World Scout Jamboree!! Jag kan ju säga att efter den här helgen (har varit på planeringsläger större delen av helgen) är det helt klart här min energi ligger just nu, fast denna veckan får jag ändå lägga band på mig och fokusera på bröllopet. Men sen! Ojoj, ni kommer få höra mycket mer om detta stora event! :o)

Nu måste jag göra mig redo för dagen, känner redan hur energin börjar stiga som tur är!

Ha en fin måndag!

Kommentera

