Så var man ännu lite äldre och visare!


Året då man är 28:

– ska bli året då jag springer en mil för första gången i mitt liv.
– blir året då jag kommer sitta med i en ledningsgrupp på ett världsscoutläger
– är året man gifter sig, enligt min kusin. Det låter ju onekligen spännande! (och enligt två av mina kollegor är året då man är 29 det året då man sen skiljer sig igen…hm.)
– kommer bli året då jag tar upp ridningen igen äntligen.
– är det år då jag tar tag i saken och bestämmer mig; ska det bli nån master/magister examen eller ska jag strunta i det.
– tar jag mig tid att vara kreativ igen. Här ska målas tavlor!
– Ska bli ett minst lika bra år som året då jag var 27. Experience rocks!

Kommentera

