En vecka hit eller dit…


Nästa vecka ska vi iväg på ”team development” med projektet jag jobbar i, vi ska vara borta i två hela dagar och jag har varit delaktig i planeringen av det hela. Idag ringde jag en av konsulterna på den holländska firman som ska ”utveckla” oss, och det var visst en jäkla tur att jag gjorde det…

-”hi, this is Caroline, I just want to check some things with you regarding our meeting in next week”
-”you mean the week after that?”
-”ehh, no, I mean next week. Week 24, as we have said”
– ”no but we have said week 25?!”
-” no, week 24″
– ”then I think we have got an issue…”

Hehe, alltid kul med sånt! Jaja, de sa att de kommer lösa det och vara på plats i nästa vecka så då får man väl lita på det. Tror att de är ganska så måna om att ha kvar oss som kund faktiskt, särkilt med tanke på att vi ska ha två såna här event till under hösten… men lite stressad kände jag mig allt där!

Kommentera

