Mycket kaffe blir det…


Skit att man ska vara en sån nattuggla….kom inte i säng förrän vid halv fyra natten mellan tisdag och onsdag, och då efter liiite för många glas vin tror jag bestämt… Det var en trött dag igår, och nästan en ännu tröttare dag idag trots att jag kom isäng i hyfsad tid i går. Men man är ju inte tjugo längre… 😉

Hursomhelst, teambuildingen var på det stora hela väldigt bra. Vi får se hur resultatet kommer bli av diskussionerna vi hade, men generellt tror jag de flesta i vårt projekt är ganska positiva till framtiden och vill att allt ska fungara så bra som möjligt. Och med vilja kommer man ju långt har jag hört!

Idag är det fredag trots att det känns som måndag, och jag pysslar med förberedelser inför ett tvådagarsmöte nästa vecka. I kväll sätter jag mig sen på ett tåg norrut för lite blandade äventyr!!! Spännande, spännande… jag lär säkerligen uppdatera bloggen under helgens gång så ni får kika in om ni är nyfikna på vad helgen bjuder på!

Ha en skön fredag!

 

Kommentera

