Första natten


Hej! Nu har det börjat. Lägret. Det känns…mest bra. Kul. Det kommer bli lärorikt och spännande. Men också socialt utmattande och ja…jobbigt. Så mycket folk! Och egentligen ingen man direkt känner. Än.

Nu ska jag sova. Uppstigning halv sju i morgon tänkte jag. Första riktiga heldagen! Hoppas jag kan sova, det bor en pyyytteliten bäbis två tält bort som inte alltid är glad, och så bor jag vid en ”väg” där grävare och andra tunga fordon kommer köra förbi under hela natten. Men jag är trött, så det blir nog inga problem!

Natti natt!

Kommentera

