Min kväll i bilder


20110727-122354.jpg

Idag var det invigning för funktionärerna. Helt magiskt. Det är NU det börjar!

20110727-122412.jpg

Superfin kväll framför stora scenen.

20110727-122426.jpg

Tog en prommis runt det gigantiska området. Stämningen har infunnit sig med cafeer och (alkoholfria) öltält i full ruljans!

20110727-122433.jpg

alla länder bygger sina egna utställningar och cafeer/restauranger, en del mer kreativa och entusiastiska än andra!

20110727-122448.jpg

På väg till tältet blev det ändå ett sista uppdrag, att köra bilar till incheckningen på flygfältet. Ett sj tåg var 4 timmar sent så nu väller det in folk som borde varit här för ett tag sen. Men vi tar emot dem med leenden och marshaller tända längs vägen till lägret.

20110727-122459.jpg

Gick förbi vårt logistikkontor. Flitens lampa lyser. Detta är vårt dygn. I morgon när jag går och lägger mig kommer vi vara 30 000 fler personer på det här fältet, och det är mina sjukt duktiga logistikkollegor som fixar den biffen. Jag är så imponerad av alla jag jobbar med på det här stället!

Tidig morgon väntar såklart, så nattinatt!

Kommentera

