Ljus i mörkret


Det börjar bli trist med allt regnande nu. Och då har jag ändå möjligheten att sitta inomhus större delen av min ”arbetsdag” så jag klagar inte, utan jag mest konstaterar att detta evinnerliga regnande gör att folk blir tröttare och kinkigare än vad man kanske varit annars…

Men idag fick jag en varm, nybakad kanelbulle och en kopp starkt gott kaffe av Elisabeth och då kändes det för en liten stund som att det var skinande strålsken! Man blir glad för det lilla när man är på läger, och det är kul nästan jämt som vi brukar säga!

😉

Kommentera

