Höra min röst?


Idag blev jag intervjuad av Radio Kristianstad om läget på våra vägar och hur det står till med våra blöta scouter bland annat. Tur att jag var på mediaträning häromdagen och övade! (Fast helt nöjd med intervjun blev jag ändå inte, men det var ju min första intervju så jag ska inte vara så hård mot mig själv…) Borde kanske inte lägga ut en länk innan jag ens hört klippet själv, det ska sändas i morgon bitti, men på den här sidan kan man i vilket fall som helst höra på en massa andra roliga klipp från Jamboreen så- ENJOY!

http://sverigesradio.se/sida/gruppsida.aspx?programid=101&grupp=15669

Lite molnigt ja…men det blir bättre! Och vi har roligt nästan jämt!

😉

 

 

Kommentera

