Home with the arks


Igår vid lunchtid lämnade jag campsite för 24 timmar i människobyn. Lite lätt bitter över att missa culture festival day, dvs det största eventet som ordnas under jamboreen, begav jag mig hemåt och sen vidare till helsingborg för konsert med Säkert, the Ark och Håkan Hellström. Turligt nog blev det en supermysig kväll, och jag hade nog alltid ångrat mig om jag inte gått på the arks avslutningakoncert när jag nu hade chansen. Dessutom var det jäääkligt skönt att få en natt i sin egen säng innan hetsen med avresorna drar igång här på lägret och arbetsdagarna kommer att övergå i arbetsnätter också…

20110805-060628.jpg

Den obligatoriska sandalbrännan som avslöjar att man varit på scoutläger…
😉

20110805-060650.jpg
Arkarna var bra. Jag valde rätt.

Kommentera

