Mittwoch


20110817-073655.jpg

En bra start på dagen, lugn skön harmonisk. Känner mig utvilad och lite lite mer motiverad att gå till jobbet idag faktiskt. Det har varit minst sagt segt att komma tillbaka efter semestern kan jag säga…

Jobb-träningen drog igång igår morse igen, och det var kul men galet jobbigt. Och det kändes som att alla varit igång under sommaren och tränat som vanligt, utom jag som gjort allt utom att motionera de senaste tre månaderna. Jag trodde inte att jag var speciellt tränad i våras, men nu när jag tappat hälften av flåset kan jag konstatera att det var jag tydligen. Men, men, jag e snart där igen! (bara det här halsontet jag vaknade upp med i morse IGEN inte drar iväg och blir en riktig förkylning, för det är ingen bra start på träningssäsongen…)

Ha en bra dag!

Kommentera

