Pepp pepp


På lördag är det nystart av ett av mina absoluta favvoprogram- gladiatorerna! Wiho! Och idag är det nystart av mitt träningsliv! Vilket sammanträffande!

Smygstartade lite med en powerwalk i måndags, men nu ska jag inviga mitt nya gymkort på Sportlife. Ikväll blir det Zumba och jag ser väldans mycket fram emot det för jag har hört att det ska vara kul. Hoppas det är något i stil med Afro, för det gillar jag skarpt. De har faktiskt en hel massa pass på sportlife som verkar spännande och min plan är att testa igenom dem allihop, för att få variation i träningen, utmana mig själv och hitta den träningsform jag tycker är roligast. Så nu har det blivit en ny kategori i bloggen: träningstestaren. Där får ni recensioner av passen, kanske till och med lite inspiration, och jag får lite press på mig att faktiskt gå dit, hehe.

Det här ska bli lajbans! (märker ni hur jag verkligen försöker övertyga mig själv…)

Kanske kan platsa till nästa säsong?

2 reaktioner till “Pepp pepp”

    1. Meh! Nu sårar du mig…min idealbild jue…powerwoman yeeeahhh!!!
      Haha, nä, jag har hört att man inte får äta mackor och dricka vin om man ska få en sån kropp så jag tror jag skippar det. Annars så kanaanske…

Kommentera

