Så var det back to business igen ja…


Suck vilken seg start på veckan. Jag vet inte riktigt vad som är fel, det känns bara tråkigt det mesta tycker jag. Kan inte skylla på vädret, för jag är ju en sån knäppis som faktiskt gillar regn, men kanske lite mer solljus inte skulle skada ändå? Planen var att träna Bodybalance idag, men en envis huvudvärk kom på besök efter lunch så jag avbokade faktiskt och ska strax hoppa i träningskläderna och ta med min kille ut på promenix istället. Frisk luft kan ju iallafalll inte skada.

Annars då? Läste ut Paganinikontraktet idag äntligen, den var väldigt bra tyckte jag och nu ska jag skynda mig att börja läsa en ny bok så att jag inte tappar mitt läs-flow som äntligen kommit tillbaka. Det finns ju så många böcker som verkar bra som man vill läsa, men för min del krävs det att lässuget finns där annars ger jag upp. Tips på bra böcker mottages tacksamt btw, gärna spännande sådana, då går pendlingen snabbare!

Pratade en stund med fina fröken Tauru idag också på lunchen. Inte så jättesuperlängesen vi sågs (med tanke på att vi bor i olika länder) men jag saknar na allt ändå. Särskilt som det bara är fem veckor tills hon ynglar av sig och inte längre är ”bara hon” och det är ju så himla spännande nu på slutet! Overkligt.
Jaja, förhoppningsvis får jag se henne i veckan på en snabbvisit innan de bär av till Tyskland igen för deras del, hoppas hoppas!

Nä, nu är jag allt bra trött här, bäst att byta om innan jag ångrar mig och glider ner i soffan under en filt istället…

20120109-183711.jpg
Pjucksen kallar…

Kommentera

