Lill-lördag!


20120125-162933.jpg

Vi har minsann fått lite vinter i skåne också (med betoning på lite) utan att jag märkt det! Skönt är det också att det äntligen är lite ljusare när man beger sig hemåt om dagarna. Än så länge är det becksvart på morgonen, åtminstone idag när jag tog tåget kl sex, och garanterat i morgon med för då åker jag tjugo minuter tidigare. Utbildning i älmhult som börjar 7.30! Borde vara förbjudet att börja innan åtta…

Jaja, ikväll blir det mys i vilket fall som helst- darling har bokat in oss på bio (för andra gången inom en vecka!) så kvällsnöjet är kirrat för idag. Tinker tailor…blir det, läste att den blivit oscarsnominerad så förväntningarna är höga. Hoppas bara jag lyckas hålla mig vaken, klockan ringde 04.55 i morse så det har redan varit en lååång dag…

Ha en fin kväll finingar!

Kommentera

