Slut som artist


20120126-195912.jpg
Så trött. Ni vet sådär trött att man skulle kunna börja gråta bara för att man är trött. Kvart i fem i morse var den här early birden uppe, sen har dagen spenderats på en introduktion i transportorganisationens underbara värld. Nu vet jag allt (hmm) om vad en transport operations coordinator gör, hur transportplanering går till och vad business developern pysslar med om dagarna i Älmhult. Jag kommer drömma om fyllnadsgrader, consolidationpoints och paperpallets inatt, men först ska jag krypa ner i ett välförtjänt varmt bad och försöka övertala mig själv om att jag inte är en dålig människa som skippade yogapasset ikväll, trots att jag inte hann avboka och nu får betala 40 sekiner i ajabaja avgift. Dessutom ska jag försöka ställa om hjärnan till svenska igen, det tar alltid ett tag när man pratat, lyssnat och läst engelska under en lång och intensiv dag, och det känns lite fjantigt att gå runt här hemma och prata svengelska som nån sorts Hollywood fru eller nåt…

Kommentera

