Statusupdate


Hej alla fina!
Superduperfredagsmood är det här! Är lagom trött efter en vecka med ganska mkt jobb; igår tog jag inte tåget hem förrän vid nio, men det hör som tur är till ovanligheterna att det blir så sena kvällar på kontoret.

Idag blev det faktiskt lite sovmorgon, och när jag klev upp lite innan halv åtta så var det riktigt ljust! HUR härligt är inte det då?! Jag hörde från nån igår att solen går upp ca två minuter tidigare och ner två minuter senare varje dag nu, wiho! Snart är det vååår! Fast jag har inget emot vinter och kyla, bara solen skiner som den gjort denna veckan. Så härligt att bara kunna tanka efterlängtat solljus…vem behöver semester när man har sol hemma liksom. Hehe. He.
Joooo jag behöver semester och nu ser det ut som att jag snart får det! Suisse är semi-bokat sista veckan i Mars, så denna helgen kommer ägnas åt att leta billiga flyg. Såå najs!

Helgen ja, den ligger framför mig som ett oskrivet blad. Inga planer whatsoever och det känns skönt. Då kan jag fixa och dona, greja och mecka, och så givetvis fundera och filosofera, hela helgen lång. Det blir perfa!

Men först- jobba ännu en dag…

20120203-091212.jpg

Kommentera

