Riktigt svårmotiverad…


Jag är ap-trött. Men jag ska gå och träna. Inte banga nu…
Och högklackat en hel dag gör att det svider sådär göttigt under trampdynorna, det ska bli sååååååå najs att springa en runda nu kan ni tro. Häpp. Det är bara å göra’t.

Suck

Uppdatering

Jag var duktig. Gick till gymmet och sprang 5 km. Ok, jag gick lite också. Än så länge har jag inte kondis nog att springa hela sträckan. Men det bli bättre å bättre! Och tiden…hm…men jag var under 40 minuter iallafall! Undrar just hur länge det dröjer innan jag är under 30 min…då ska jag fira!

Nu ska jag svänga ihop en smarrig caesarsallad och sen blir det bingen för min del. I morgon är det freeeeedaaaaaag!!!!!

En reaktion till “Riktigt svårmotiverad…”

Kommentera

