Ge mig MAT!


Hungrig. Huuuuungrig! Och jag har världens smarr-lunchlåda idag; pasta med galet mycket mild mögelost och pepparsalami. Och massa sallad. Skulle varit oliver också, med dom åt vi visst upp igår jag och min man. We are goodie-pigs.

Oliver ja..kanske man ska satsa på i påsk, istället för alla sockriga ägg? De har ju samma form…och oliver är väl nyttigt?

Det vattnas i min mun…kan man ta lunch kl 11 om man inte var på kontoret förrän 9…? Och nej just det…min bästa lunchkompis är inte här idag. Hon är inte här på ganska många månader faktiskt, eftersom hon börjar sin mammaledighet idag. Vad tröööökigt!

Men äta måste man ju iallafall…sa jag att jag är hungrig?

4 reaktioner till “Ge mig MAT!”

    1. Hur man gör? Alltså när det gäller lunchlådor är jag inte särskilt avancerad. Man kokar pasta. Man plockar fram ett paket skivad pepparsalami och ett paket favoritmögelost. Sen lägger man osten i den varma pastan så den smälter, och har så många skivor salami till som man tycker att man förtjänar. Salamin behöver inte vara varm. Och så en stor, smarrig sallad till detta. MMMMMMMMM!!!

Kommentera

