Jaha. Nähe.


Äh. Vad dumt det blir vissa dagar. Jag masade mig upp tiiiidigt i morse och var på gymmet halv sju. Var duktig och tränade en timme, sen skulle jag bara hem och göra mig fredagsfin inför en dag på jobbet, men då får jag veta att det inte går några tåg. Olycka. En död. Det tar många timmar att städa och reka efter sådana olyckor (eller vad det nu var) så innan lunch blir det inget tåg. Och då kan man ju lika gärna jobba hemifrån (ersättningsbuss? Näskulleintetrodetmentackändå).

Jaha. Attans. Jag som har en bra hårdag idag…och en inbokad lunchdejt med Sandra på stan. Jag hade alltså en väldigt bra fredag inplanerad, och nu kom den liksom av sig. Men jag har en hel del på min to-do list innan semestern nästa vecka, så det är väl bara att brygga sig en kanna kaffe och vara så effektiv man bara kan antar jag! Tur man hade datorn med sig hem iallafall.

Ciao!

Kommentera

