Ett stycke


Gissa vad jag har köpt? Japp, jag är en late adopter och har skaffat mig en såndära sparkdräkt som snart är pinsamt omodern. Men det spelar kanske ingen roll om man har omoderna kläder när man går hemma och skrotar, det är ju knappast så att jag tänker visa mig i offentlighetens ljus i denna skapelse. Och jag måste säga att jag är väldigt nöjd med mitt köp! Otroligt bekväm, varm, gosig, och ett perfekt substitut till morgonrock. Dessutom bästa outfiten mot åldersnoja! Jag känner mig som femton igen and I like it! 🙂

Kommentera

