Uttråkad


Fredag. Rastlös. Il Nostron har inte alls den vanliga sövande effekten som rödtjut brukar ha på fredagar. Måttligt road av Hyséns succédans och övrigt tv-utbud ikväll. Ja, bortsett från Americas Funniest Homevideos såklart (det enda program som får både mig och Erk att skratta så vi gråter). Borde se en film, men eftersom Ems tokdissade mina senaste hemskick från Lovefilm (Amelie de Montmartre och Benjamin Button) har jag fortfarande inte kommit till skott att se dem och drar mig lite för det faktiskt…

Nä. Det får nog bli sängen. Min just nu djupt sovande coach som ligger och snarkar i soffan här bredvid mumlade någonting om att dra med mig på både löppass och till gymmet i morgon bitti så det är väl bäst att vara utvilad dårå.

Och i morgon kväll ska vi minsann ut på staaan! Wiho!
Nattinatt!

Kommentera

