Ny vecka påbörjad!


Hej min vänner!

Idag skiner solen i Helsingborg och det känns som att det är en riktigt bra dag på gång. Jag gick upp snortidigt i morse, vilket visade sig vara både bra och dåligt. Bra, eftersom jag hann börja dagen med ett kort yoga pass, men dåligt eftersom jag hade så mycket tid att jag hann ifrågasätta om kläderna jag lagt fram kvällen innan var vad jag verkligen ville ha på mig idag. Och den grejen ska man ju försöka undvika på morgonen. För har man gjort ett klädbyte så blir det lätt både två och tre av bara farten och så slutar det med att man får panikstressa till tåget i kläder man inte använt på tre år och känner sig obekväm hela dagen. Typ.

Nu är det lunch här. Tatam!

Kommentera

