Bildligt talat


Ååå idag är det minsann vår i skåneland! Varmt och skönt med ljumma vindar! Kanske man skulle ta och unna sig en glass senare i eftermiddag? Mm-m-mmm! Och en sprintur ikväll, japp det är jag riktigt peppad över faktiskt! Hoppas det sitter i tills jag kommer hem, hehe…

Och till helgen tror jag faktiskt att jag ska slå till. Jag har ju suktat efter en ny kamera i många månader nu. En riktigt bra kompaktkamera vill jag ha, så nära en systemkamera man kan komma med manuella inställningar och så, men ändå i fickformat. Jag vill egentligen ha en Canon Powershot S100, men den känns omotiverat dyr med tanke på att det skiljer över tusen kronor till modellen innan, S95:an, som helt klart känns tillräckligt bra för mig. Men nånstans vill man ju alltid ha det senaste… 😉 

Vi får väl se vilken plånbok som följer med till Mediamarkt i helgen helt enkelt!

Kommentera

