Post-vacation tiredness syndrome


20120502-114644.jpg

Japp, det får bli mitt mantra idag för jag är löjligt seg efter vår valborgsweekend i Holland. Men jag har tokmycket att göra så det är bara att kämpa på, sakta men säkert…jag är iallafall grymt glad att jag inte har några möte idag så att jag kan jobba hemifrån och slipper åka till kontoret. Myskläder rules!

Helgen bjöd på 30 års fest i Eindhofen, free-market i Utrecht och sist men inte minst Qeens day i Amsterdam, och trots bistra väderprognoser så klarade vi oss helt utan regn bortsett från ett jäkla oväder natten mellan måndag och tisdag men då låg jag för längesedan nerbäddad i hotellsängen. Bilder från helgen finns det gott om eftersom jag äntligen köpt min efterlängtade kamera som användes flitigt, det kommer en bildkavalkad så snart jag hinner!

Nu ska jag dock jobba undan lite till trots att ögonen går i kors, och ikväll är det vår-ruset som gäller i pildammsparken med kollegorna. Väldigt peppad på att springa är jag. INTE! Haha, så jäkla orutinerat av mig att signa upp för ett sånt här event dagen efter semestern…jaja, man får ju lov att gå också, och det är ju ruskigt fint väder idag så på nått sätt ska jag väl fixa de där fem kilometrarna utan att avlida…även om det just nu känns som ett gränsfall.

Tjing tjing!

En reaktion till “Post-vacation tiredness syndrome”

  1. Typiskt slowfox-mantra, och ett mycket lyckat sådant ska tilläggas. Berätta nu hur det gick på vårruset – rusade du? Ses imorn! Kram!

Kommentera

