Pannehue


Minns ni stekpannan jag spontanköpte härom dagen? Braaaaa att jag kollar så den funkar på induktionshäll! Haha, tur det är mors dag snart var min första tanke. Sen kom jag på att mina föräldrar ju också har induktion nuförtiden…

Uj vad trött jag är, borde sova för längesen. Men man blir ju så förvirrad av att det är let’s dance på torsdagar numera, ÄR det fredagsmys idag eller inte? Jag menar, hur ska man kunna fredagsmysa till hockey i morgon hade de tänkt?

Hursomhelst, jag får lov att chilla lite ikväll och bara känna mig allmänt nöjd. Igår jobbade jag mellan 07.00 och 23.30, men som tur är så gav det utdelning idag och jag fick en hel del beröm och kan känna att jag äntligen börjar få lite koll på läget. Sköööön känsla! Jag passar på att njuta idag, för i morgon är det full rulle igen. Det är ruskigt mycket att göra just nu men det är verkligen KUL att jobba så det är helt fine!

Kommande helg bjuder på ännu en tripp utomsocknes. Ett jäkla flängande har det som sagt varit på sistone. Nu är det göteborgsvarvet (???), grillfest och husrenovering som står på programmet hos min kusin med familj i Götet. Ska bli kul! Det var ett tag sen vi sågs sist och det besöket hör väl inte till det trevligaste i historien eftersom vi var fruktansvärt bakis. Men man lär av sina misstag!

Och att INTE gå och lägga sig nu vore definitivt ett stort misstag, såe NATTI NATT!

Kommentera

