Going home


Så här ser det ut på min hemresa. Unnade mig en islatte idag, dels för att släcka törsten och svalka mig, och för att ha tillräckligt med energi när jag kommer hem till min tvättid…

Moleskin anteckningsboken är alltid med på tåget. Jag har allt för många tankar surrande för att få plats med dem alla i huvudet. Dagboksanteckningar,listor, planering, kom ihåg, citat, ja lite av varje hamnar i den här boken faktiskt. Flera sidor om dan när jag är på det humöret.

Men…just nu känner jag nog faktiskt mest för en liten tupplur så det får det bli.

Hej så länge!

20120524-140319.jpg

Kommentera

