Return to sender?


Kommer jag nånsin lära mig? Fatta vad som gäller? Sluta ignorera mina behov? Jag KAN inte sitta vid datorn tio timmar på en dag och tro att det ska funka. Jag KAN inte cykla fem mil utan att verkligen stretcha nacken ordentligt efteråt. Och jag klarar inte att bara sova sex timmar per natt. Det är ingen idé att tro att ”denna gången går det nog”. Nej. Det går inte. Aldrig. Huvudvärken är där som på beställning. En sån beställning man gör när man förvillas av fina katalogbilder, men när man får paketet är där inget man vill ha egentligen.
Kan jag returnera min huvudvärk? Det hade varit skönt…

På väg hem nu. Längtar efter treo och spikmatta. Måste bli bättre så jag fixar ridningen. Kom igen, snälla låt det gå över så ska jag aldrig mer vara så här dum mot mig själv!

Kommentera

