Oktober?


20120601-190107.jpg

Vad hände? Nog för att jag jobbat galet mycket på sistone, men jag har väl ändå inte missat hela sommaren? Eller? Det känns iallafall mer som första oktober än första juni i skåneland idag. Brr!

Jaja, skönt med fredag är det i vilket fall, och jag kör appero med chirre och bira medans pumpkin fixar middagen. Idag vankas det visst kantarellasagne och pepparbiff. Höstmat? 😉 Gott iallafall!

(Något som däremot inte var nån höjdare är chipsen jag knaprar på. Varma mackor smak. Nja..det känns fel när potatis smakar skinka om jag säger så. Där hänger hjärnan inte riktigt med…)

Ha nu en fin fredag, och missa för guds skull inte let’s dance finalen! Go Molly!!!!

Kommentera

