Kalas 1


Jag har haft ap-mycket att göra på sistone som ni kanske märkt. Framförallt på jobbet där det varit full rulle och väldigt långa dagar, men också på helger och kvällar har det varit en hel del att stå i. Framförallt har det varit mycket fördelsedagsfix; en annan är ju tjugonio bast numera. TJUGONIO! Usch. Jag tyckte verkligen om att vara 28. Det kändes så lagom ungt med ändå vuxet. Nu är det bara nån sorts mellanår fram till trettio. Hm.

Jaja. jag har iallafall haft kalas och det var kul! I lördags när jag fyllde år så var det bara jag och min skatt hela dagen, vi tog det riktigt lugnt och hade en mysig dag. Men på söndagen fick vi besök av Tjuren från Hjo och hennes familj, vilket betyder att jag äntligen fick gosa med lille Olle för första gången! Åååååå!!!! Vilken guldklimp alltså…

Dessutom kom paret Sträppson också i söndags, så vi kunde hänga allihop ett par timmar och grilla och äta tårta innan Lina och Krille drog vidare upp mot Skövde. Mysigt!

Bildkavalkad på det kommer NU:

Fikatajm!

Hemmagjord cheesecake….ett par timmar till i kylen hade nog inte skadat men den slank ner och jag behövde inte plocka fram back-up kladdkakan som jag slängde ihop tjugo minuter innan gästerna kom…pjuh!

       

Olle myste hos pappa. Hela familjen var nog lite sliten efter en tidig morgon och  många timmar i bil från Tyskland.

       

Första familjefotona? Så fina! Och om ett par år kanske alla har lärt sig kolla in i samma kamera samtidigt 😉

Kommentera

