Lugn och fin Ann-Kristin


Hej hej.

Idag är det lördag, och jag sitter inne och har betalat räkningar, jobbat lite, och för femtioelfte gången meckat med Yahoo och Flickr eftersom jag inte lyckats logga in på mitt konto. Yahoo har nog den absolut sämsta hjälpfunktionen på Internet, såååå dåliga och det hänger sig konstant och så fort man behöver hjälp med något så måste man fylla i en sån där svårläst kod med siffror och bokstäver åttahundra gånger. Jag är så irriterad! Men eftersom jag faktiskt till och med BETALAT för att ha ett pro-account och någonstans att förvara mina bilder på webben så hade det ju varit kul om man faktiskt kunde logga in! Att det sedan är ett jäkla meck att ladda upp bilder det får man väl leva med, men LOGGA IN ÄR VÄL INTE FÖR MYCKET BEGÄRT!

Suck. Nu skiter jag i detta. Ska äta lite lunch och sen gå ner på stan och hejja på hurtbullarna som springer malmömilen. Än så länge är det soligt och fint, hoppas det håller i sig!

Kommentera

