Juli var det nu ja…


Hoho? Nä härinne är det inte så mycket aktivitet minsann. Men efter att ha genomlidit förra veckan som var väldigt tråkig och trist och hängig (bortsett från en mysig grillkväll med William och hans päron som blev veckans höjdpunkt) så har jag stora förhoppningar på denna första julivecka! Inleder starkt med att ta med mig syrran och åka till Köpenhamn för att spana in Madonnas konsert ikväll. Visserligen har hon väl inte fått några strålande recensioner direkt, och jag har inte hunnit lyssna in mig ordentligt på nya skivan, men jag tror ändå det kan bli en lyckad kväll och det är ju alltid kul att se en världsartist på besök.

Hur veckan sen ska fortsätta är lite luddigt, men det blir garanterat en hel del träning. Sommarslappande i all ära, men nu blir det först till att jobba lite på ”LA-booodyn” så att man är redo för avresa till Hollywood i Augusti. 😉

Och så jobbar jag ju såklart…min ”to-do-list” för Juli månad är massiv. Men eftersom lugnet redan nu har infunnit sig på kontoret och kalendern är så gott som tom från möten de kommande veckorna så tror jag absolut att jag kan pricka av det mesta ganska snabbt. Och sen kommer det kännas ofantligt skönt att gå på semester…

Kommentera

