Addicted


20120709-172213.jpg

Jag är FETT beroende av rumble. Och jag är inte ens bra! Ännu!!! Av någon konstig anledning har detta ordleksspel triggat en tävlingsinstinkt hos mig som sällan vaknar till liv. Jag har oftast inget behov av att vinna. Men Rumble, DET är en helt annan grej! Särskilt när man får storstryk av nattammande gravidhjärnor som fipplar fram 72 ord (!!!) på två minuter. Det är då man laddar ner betalversionen med övningsläget…

Vill ni göra ett försök att klå mig så heter jag Sjunnelin. Kom igen då om ni vågar!

2 reaktioner till “Addicted”

Kommentera

