Härliga helg!


Träning i all ära, men nu är det äntligen HELG och jag ska njuta och götta mig! Inleder med att ta med min systerdotter till Vapiano ikväll för att fira att hon fyllt 16 i veckan och att hon kommit in på ridgymnasium på Bollerup till hösten och alltså ska flytta hemifrån med allt vad det innebär. Mysigt ska det bli!

Sen i morgon är det ”Husagille” i Habo Ljung! Ska bli väldans spännande, och kul att paret Sträppsson slår på stort och i princip ordnar ett dygns festligheter. Lunch, lekar, häng, fika, grillning, fest och övernattning. Galet kul ska det bli!!!

Söndag tänker jag försöka hålla så oplanerad som möjligt. Förhoppningsvis göra jag inte mycket mer än att sova och kanske kolla film eller nåt. Aaahhh!! Jo just det, jag ska förbereda mig för ett nytt projekt jag anmält mig till, hehe. Det ska bli mycket spännande, och definitivt något man kommer få ta del av här i bloggen framöver. Men jag håller lite på avslöjandet än så länge tror jag… 😉

Kommentera

