High on working out!


Tjuhooo! Har fixat en hel vecka nu med träning en timma på morgnarna innan jobbet, shit vad stolt jag är! I morse gick jag dessutom upp kl sex redan för att hinna vara på jobbet vid nio. Det är egentligen inte alls någon bra setup att träna innan jobbet när man har en timmas restid nästan och avskyr morgonstress, men det funkar ändå bättre för mig att komma senare till jobbet och sen inte gå hem förrän vid sex-sju. Åtminstone på sommaren när man i princip inte har några möten. Till hösten blir det krångligare igen…men det tar vi då!

Jag hann inte fixa något träningspass igårkväll så jag var lite rådvill på gymmet i morse efter mina 25 minuter på löparbandet. Vad skulle jag hitta på idag då? Det blev följande:

Woho, vad bra jag är! 😉 Haha, nä men lite stolt kan man väl få lov att vara eller?

Planen är dock till nästa vecka att börja köra lite mer fokuserat och inte så ”jaha vad känner jag för att göra idag”. Jag tänker en tre-split med Ben-bål-överkropp på tre olika dagar, sedan ett rörlighetspass, och ett pass med funktionell träning eller kanske intervaller eller cirkelträning med lite mer tempo. Det finns ju som sagt massor med färdiga pass här som funkar utmärkt för mig att börja med. Och såklart 25-30 minuters kondition också. Åååå vad kul, jag har verkligen blivit träningstaggad!

Kommentera

