Äntligen Fredag!


Nils-petter vad trött jag är idag! Jag kunde inte alls komma till ro igårkväll och så blev det andra natten i rad med fem timmars sömn. 

Men idag har vi redan bestämt på jobbet att vi går hem tidigt, har dock ett möte innan lunch och så har jag sagt hela veckan till mig själv att jag ska rensa min hylla på kontoret så det ska jag se till att få gjort idag. Lagom hjärnaktivitet en sömnig fredag.

Ikväll kör jag till Simrishamn och så hänger vi där hela helgen med la familia. Ska bli skönt att komma bort lite och chillaaaaaa! 

Kommentera

