Hoho?


Gomorron! Längesen ni fick en update härinne nu, mamma undrade igår om jag levde…

Jodå, jag lever och frodas, men det är något som kommit lite emellan på sistone; SOMMAREN! Och eftersom jag är en sån som ännu inte lärt mig det här med att man faktiskt får lov att INTE jobba på sommaren numera när man är vuxen och har fast jobb och något som kallas betald semester, så åker jag snällt fram och tillbala till kontoret varenda dag. Därför är kvällarna heliga och ägnas enbart åt sånt som att grilla, bada, cykla, spela spel utomhus, och andra sommaraktivitieter. MEN nästa vecka har jag faktiskt tagit ledigt, och eftersom det är så fint väder nu denna veckan så ska vi faktiskt bege oss till sommarstugan redan nu ikväll, så min sista jobbdag sköts från Österlen i morgon. Härligt!

Men först nu en dag på kontoret! Hade hoppats på att kunna vakna till liv med en kaffe nu på tåget men eftersom det uppenbarligen var (söta) små sommarjobbarpojkar som numera sköter stället jag brukar köpa kaffe på så smakade denna morgonens bönjuice absolut noll och ingenting. Aja, det är väl inte så lätt antar jag. Och dom var ju iallafall söta!

Pendlarview…

Kommentera

