Resan


Nu är vi framme i LA och jag ligger i en säng på ett hotell efter ungefär 18 timmars restid, lite biluthyrningsmeck och så första burgaren denna semestern. Klockan är kvart över elva på kvällen här, vilket betyder att den är kvart över åtta på morgonen hos er nu. Lite confusing med tidsskillnaden, men hoppas det funkar fint från i morgon och att man inte är allt för sliten.

Resan gick väldigt bra som tur var, visst var det lite drygt ibland på flygen, framförallt att sätta sig på ett femtimmarsflyg två timmar efter att man kommit av en åttatimmarsresa, men allting har iallafall flutit på som det skulle utan konstigheter. (Dock fattar jag inte hur man pallar långa flygningar med småbarn, shit vilket slit, dom stackars föräldrarna såg helt förstörda ut…)

Nu ska jag götta ner mig här och kolla amerikansk skvallerTV tills jag somnar! Nattinatt!

Kommentera

