Att återanpassa sig…


Det här med jetlag alltså…jag känner mig fortfarande som en vante. Helt svag och yr och klen. Det är inte så att jag går runt och är konstant sömnig, men när tröttheten kommer så stänger kroppen ner totalt och jag faller in i nån supertung koma-sömn på en minut. Visserligen vaknar både jag och Erkan flera gånger varje natt, men det känns för min del ändå som att sömnen är bra för jag kan alltid somna om igen direkt. Fram tills nu har jag bara haft vanlig ”svart” sömn, men inatt började jag drömma igen och jävlar i min låda vilka drömmar, heeelt sjuka grejer….!! Och när jag vaknar på morgonen känns det som att jag inte fått mat på en vecka, jag kan äta hur mycket som helst! Längtar tills jag är mitt vanliga jag igen, det är lite jobbigt att vara såhär…

Kommentera

