Glädjespridare?


20120906-193818.jpg

Idag har jag varit piffig, matchat skor, linne och hår-scarves. Det är kul, får nästan alltid komplimanger när jag fixat till håret lite speciellt. Idag var det en som sa att man blir glad av att se mig. Och det är ju bra. Jag önskar bara att jag hunnit se mig själv i spegeln lite mer idag dock för själv har jag känt mig allt annat än glad. Det är rent ut sagt för jävligt att vara tillbaka på jobbet och jag är redan stressad som en slaktgris, efter fyra dagar. Jag hoppas, hoppas, hoppas att det bara är ”post vacation syndrome”, men jag är långt från säker…
Har en miljon saker att göra och jag fixar inte att prioritera! Allt är ju viktigt!?! Så jag börjar på allting samtidigt och ni kan ju gissa hur bra det funkar… Om min chef kan hjälpa mig? Tja, innan sju och efter sex kanske, all övrig tid sitter han i möte. En MYCKET viktig människa…

Det kommer bli mååånga, låånga kvällar framöver är jag rädd… Suck.

Kommentera

