Hungrar ihjäl. Typ.


Jaha, här sitter jag på tåget hem. Panikhungrig. Jag måstemåstemåste bli bättre på mellanmål. Men idag har jag dessutom ätit dåligt överlag, hade inte mycket till frulle hemma och det blev bara soppa till lunch. Så ni kan ju gissa hur mycket onyttigt jag känner för att trycka i mig när jag kommer hem…ååååhhh! Men det ska jag inte. Nejnejnej. Jag ska laga mat minsann. Idag blir det…godisgratäng med kolasåsmarinerade….NÄJJE! Det blir…kanske pannkakor? Är det en ok kompromiss? Om jag lovar att inte ha sirap på?

Mmmm!

Kommentera

