Finally Friday


Idag är huvudet tungt och gör ont och jag är så otroligt glad att det är Fredag. På ett sätt. Det ska bli skönt med helg, och vi ska åka iväg och spendera den i ett hus i skogen utanför Osby med fina vänner så det blir definitivt miljöombyte och INTE jobb. Men på ett annat sätt hade det gärna fått vara torsdag för jag har helt enkelt jättemycket kvar att fixa innan jag med gott samvete kan ta helg. Suck. Hur blev det så är egentligen?

Men ja, det är bara att tänka positivt som gäller. Jag ska få i mig lite lunch nu och sen börja jobba undan, har haft telefonmöten hela förmiddagen så nu är jag halvt döv av mina kassa hörlurar.

Anyway, nu-MAT!!!

20120921-130443.jpg

<a

Kommentera

