Tisdag på små moln


Idag är det full storm i Helsingborg! Men så länge det inte regnar också så får man väl vara nöjd antar jag. Har en lunchdejt på stan med fröken Sträng så ytterligare oväder undanbedes vänligt men bestämt.

Är fortfarande uppe i sjunde himlen och härjar efter min lyckade ridlektion igår. Känslan av att lyckas med nått nytt tar över den rent fysiska smärta som jag får dra runt med idag; dels träningsvärken from hell i rygg, mage och ben, och dels känner jag mig som en skinnflådd babian på väl utvalda delar av kroppen. Aooou. Jag läste en artikel igår om mammalediga idrottsstjärnor, och där sa Malin Baryard att hon var uppe i sadeln igen EN VECKA efter förlossningen. Hon måste haft kjejsarsnitt? Annars är hon övernaturlig. Aj aj.

Anyway…kan det inte bli måndag snart igen?!

;o)

Kommentera

