Teenage sweethearts


Idag hittade jag ett mail bland mina utkast, som jag skrev till Erik den 16 September…..1998.

Bjuder på en liten sneak-peek:

Men alltså HUR gulligt är det inte då? Då gick vi i nian och hade varit tillsammans i två månader…naawe! Tänk om jag då hade vetat att jag skulle sitta och läsa det mailet nu, 14 år senare, med samma snubbe bredvid mig i soffan…

Ja den kärleken alltså…

(haha, och jag inser nu att jag FORTFARANDE gärna skriver meningar som avslutas med lite för många prickar på slutet…hehe…)

Kommentera

