Sad Sunday


Inatt hade jag fruktansvärda mardrömmar och vaknade upp med värsta dödsångesten. Har vaknat flera gånger under natten också av att jag gråtit i sömnen. Det är svårt att riktigt hämta sig från sånt, så hela dagen har jag känt mig väldigt deppig och nere. Bävar för att gå och lägga mig ikväll…

Hur som helst så hade vi städdag med föreningen idag så ett par timmar med trädgårdsarbete i solen blev det iallafall och det var nog bra. Jag har bakat lite också, men i övrigt har jag inte känt för att göra nånting. Inte åka nånstans, inte träffa någon och inte hitta på nått.

Nu lagar min darling middag, pizza blir det ikväll och det känns inte helt fel. Det doftar åtminstone ljuvligt! Sen blir det nog ett bad för min del, och tidigt i säng. Pepp pepp inför en ny, intensiv vecka.

Kommentera

