Host-aj-host…


Jag idag. Jag har hittat självutlösaren till systemkameran som jag fått av Erkan för längesen, och idag listade jag till och med ut hur den funkade! Så nu blir det snajdiga bilder på mig framöver, höhö. Just den här kanske inte hör till den kategorin direkt dock; har jobbat hemifrån idag eftersom jag hostar nått infernaliskt, så det är brillor och osminkat som gäller då. Men en liten promenix i dagsljuset (?) kom jag ut på iallafall, strax efter att jag knäppt denna bild. (Ja, så ni nu inte tror att jag går omkring med jacka och mössa på inomhus. Det gör jag alltså inte, jag blev bara så glad när jag kom på hur den funkade helt plötsligt)

Hur som helst. Jag är alltså lite vissen idag. Ryggen spökar ännu lite, men eftersom jag har den här envisa hostan kommer jag inte igång med nån träning. Känner mig som en åttioåring skulle jag tippa på, helt stel och öm och orörlig. Inte så kul. Hoppas på bättring till i morgon, och en natts hostfri sömn. Sen ska jag banne mig igång igen! Jag kom knappt upp på hästkraken igår så ovig är jag nu, och det här med att kratsa hovar är ju ett skämt. Men jag antar att det är bra med en sån här ”reminder” som visar hur snabbt det går att komma ur form om man inte passar sig, och att man INTE vill bli gammal och skruttig utan måste ta hand om sig bättre redan nu i unga år! Halleda.

Nu måste jag sova. I morgon väntar tågpendlande igen efter drygt två veckors bilkörning, och så en lång dag på jobbet som avslutas med AW. Lill-lördag jue!

Nattinatt!

Kommentera

