Testing testing!


I helgen berättade jag ju att jag skulle hämta ut ett paket som jag inte visste vad det var för nått. Det visade sig vara en elektrisk tandborste som jag blev utvald att testa för företaget Smartson. Perfekt timing eftersom jag ska till tandläkaren i början av december! 😉

När jag packade upp tandborsten var jag väl kanske lite skeptisk, föredrar egentligen runda borsthuvuden på el tandborstar eftersom det känns som att de passar tänderna bättre. Men det visade sig funka bra ändå. Dock är det en tandborste man nog måste vänja sig vid ett tag, den låter och känns nämligen nästan som ett riktigt tandläkarverktyg. Ungefär som en blandning mellan borren och det där polerverktyget dom använder på slutet. Lite läskigt alltså, inte minst ljudet. Brr! MEN känslan efter är verkligen bra, tänderna känns superrena och tandköttet också. Det enda jag är lite rädd för är att den ska vara FÖR bra och polera ner emaljen eller nått, men jag ska faktiskt fråga tandläkaren om hur han ser på detta. Det kanske inte en går att göra med en tandborste, vad vet jag?

Denna eltandborsten har också ett gäng specialfunktioner jag ännu inte blivit klok på, till exempel fins det sensorer som känner hur tandborsten ligger i munnen (vilken vinkel antar jag) och ändrar hastigheten efter det!? Men än så länge är det överkurs känner jag, jag får nog vänja mig vid det vanliga surrandet innan jag tar nästa steg. 🙂

Evaluation to be continued alltså!

20121121-131330.jpg

20121121-131351.jpg

//Caroline

Kommentera

