Äntligen Fredag. Tack för den.


Idag tog det två timmar att åka hem från jobbet. Eller fem nästan.
Nä okej. Det gjorde inte det. Men det kändes så. Vissa tågresor känns verkligen evighetslånga. Never ending, och man vill bara hem.

Är trött och rastlös på samma gång. Har ont i huvudet. Ätit för lite och jobbar för mycket. Men ändå inte tillräckligt. Aldrig tillräckligt. Men nu är det fredag och jag ska köpa med mig en tidning hem och kasta mig på soffan och vänta på att min kärlek servar mig med middag. Det gör han. Han är sån. Ett kap.

Ha en fin helg mina vänner! Kanske hörs vi igen innan den är slut…

20121130-190101.jpg

Kommentera

