Saknat mig?


Jag har semester. Kanske har ni märkt det? Och som bilderna nedan visar är det ingen bikinisemester med sand mellan tårna och fräknar på näsan. Nope, inte alls. Snarare bejakar jag min mjölkvita, lätt genomskinliga hudton utan tillstymmelse till ångest. Det är så jäkla skönt att bara vara hemma och skrota. Gå runt och knoppa bort lite blad från krukväxterna. Läsa en blogg. Ta en knäck. Lyssna på lite musik. Titta ut genom fönstret på rea-påse-tyngda knäppgökar som inte fattat det här med ledighet. Och bli helt trött av denna icke-ansträngning så att man nog får gå och vila en kvart med en filt om benen. Minst.

DSC_0251

DSC_0230DSC_0226

DSC_0235DSC_0234

DSC_0236DSC_0247

DSC_0259DSC_0262

DSC_0227

MEN. Nu ska detta blekansikte ta sig ut på en promenix i vintersolen. En ganska lång sådan. Till ett ställe där jag definitivt kommer att piggna till. GULP!

2 thoughts on “Saknat mig?”

    1. Jaaa! Vad kul att nån saknat mig, då ska jag genast skärpa till mig, och renoveringsbloggen ska uppdateras asap! Har hänt en del i jul och mellandagarna! Jag har saknat dig med faktiskt, det är inte mycket bloggande från din sida numera, eller har du bytt adress? Vilket förresten påminner mig om att jag ju tänkt maila dig…will do now!
      Kram!

Kommentera

