Veckans topp tre tips


Tips just nu:

Musik/ app– Tunigo. Om man har spotify premium känns Tunigo givet. Hundratals timmar med färdiga spellistor för olika tillfällen och humör. Ger guldkant på vardagen för en pendlare, och gör dessutom att man får koll på en massa bra musik man aldrig skulle lyssnat på annars.

20130619-083911.jpg

 

blogg- topphälsas chefredaktör Pamela Andersson kämpar mot en hjärntumör. Skulle kunna bli snyftigt och deppigt, men man slås istället av hennes otroliga vinnarskalle och positiva inställning- den här tjejen ger INTE upp, men är ändå ärlig med hur tufft det faktiskt är. Jag slutade prenumerera på Topp hälsa när Pamela tog över som chef red efter min favvo Frida Boysen, och jag tycker fortfarande inte tidningen är så bra längre, men Pamelas blogg är helt klart både tänkvärd och inspirerande.

 

Sweet– tipsade om denna glassen på Instagram, men det tål att upprepas- så jävla god! Väldigt söt, men en kula eller två som dessert eller fika i skuggan…åhh alltså! Vågar knappt ge mig på att smaka nån mer häagen dazs variant för då lär jag väl bli ruinerad i sommar. Ben & Jerry- era dagar är räknade!

20130619-083941.jpg

Kommentera

