Fredagsfrulle på resande fot


20130628-091156.jpg

Jag å bulan njuter fredagsfrulle nr 2 på tåget till Hbg. Har varit på statuscheck hos BM nu på morgonen, därav sen avresa mot jobbet. Allt såg bra ut, eller ja, det lilla man nu kollar på rutincheckarna, det är ju inte så märkvärdigt egentligen. Men blodtryck var ok, magen är normalstor och lillens hjärta pumpar på i bra takt därinne. Skönt!

Igår kände jag för första gången att han hade hicka därinne stackarn. Pick, pick, pick med jämna intervall. Helt galet är det egentligen att det bor nån inne i mig som sover och rör sig och ja, hickar…

Och just det, igår var ju en väldigt speciell dag av fler anledningar! Jag och darling var iväg på äventyr minsann. Och då syftar jag inte på de fyra timmarna vi spenderade på kvik, HTH kök, biltema, harald nyborg, bauhaus, k-rauta och Hornbach (vi lämnade hornbach halv nio, dom stänger egentligen kl åtta…say no more) utan ”äventyret” var det vi gjorde innan dess… Jag ska kolla om jag eventuell har en sneak peek bild att visa er senare, stay tuned!!! 🙂

Kommentera

